Reklamation

Om varan skadas eller kommer bort under transporten ansvarar Hörby Bruk för detta. Om varan skadas eller kommer bort när du skickar tillbaka den till oss är det du som är ansvarig. Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad ska du omedelbart anmäla skadan till ditt utlämningsställe eller till transportören som har kört ut godset till dig. Du ska även ta kontakt med vår kundservice för att få hjälp med ditt ärende. För att kontakta oss, se under rubriken Kontakt.

Om produkten är skadad, defekt eller du har fått fel vara/antal så ber vi dig snarast mejla oss på info@ horbybruk.se så kan vi rätta till felet. Allra bästa är om du kan skicka oss ett digitalt foto på defekten. Om en vara är defekt står självklart Hörby Bruk för returfrakten. Vid eventuella tvister följer vi Allmänna Reklamationsnämndens beslut.

Se mer information om din rätt som konsument på Konsumentverkets hemsida (länk – www.konsumentverket.se). Vid eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens beslut. 

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår
1 sv